tengok tuuuu :P

Thursday

tangga ? hehe



mungkin peristiwa yang berlaku pada 1 september 2010 ni akan jadi menjadi kenangan :)
hehe kenangan manis ataupun pahit ? dua dua ada :P
hehe kisah ni berlaku masa kitaorang baru balik daripada bilik tayang waktu agama
hehe aku dah gerak awal seket tapi masa kat tangga aku macam slow seket
tapi DISEBABKAN fatin yang suka suka menarik kaki orang
terkeluar lah beberapa suara yang AGAK KUAT
boleh dikatakan satu blok kot boleh dengar HAHA
sampai lah ada seorang cikgu keluar haissssssss kan dahhhhh ! HAHA
cikgu cakap : sape yang kat sini dan yang kat atas tu turun sekarang ,
Fatimah dah lama stop kat bawah , walaupun aku dah sampai atas , aku tetap turun ye memang aku penakot haha
tapi aku rasa aku pun ada menyumbangkan suara sama hehehe
tapi nasib baik cikgu tak marah sangat hehe sebab cikgu tu cool :) heee terima kasih cikgu ^^


p/s : ingat kawan kawan naik tangga tak boleh buat bising tau hehehe


No comments:

Post a Comment