tengok tuuuu :P

Thursday

say byebye to Form 4 -________________-

Salam

hai semua , apa khabar sihat tak hee XD hari ni dah hari jumaat ada tinggal dua hari je lagi nak hari isnin yang merupakan hari terakhir sekolah bagi sesi 2010 , ohh sangat menyedihkan kerana tahun depan merupakan tahun yang sangat mencabar kerana saya bakal menduduki Sijil Pelajaran Malaysia T..........Ttakut gugup resah semua ada XD HAHA saya masih tidak bersedia lah memandangkan pencapain akhir tahun sangat sangat kurang memuaskan -..-yeah itu semua disebabkan sikap sambil lewa Nurul Hidayah , saya sangat sedih dengan kamu sobssss saya cuba untuk berubah , yeahh CUBA dan terus MENCUBA , doakan saya ye kawan - kawan :) Saya berjanji dan berazam akan buat yang terbaik cewahhhh , daya daya jangan hanya di mulut sahaja tau tau:P





Welcome 2011 and say hello to Form 5 T.T



No comments:

Post a Comment