tengok tuuuu :P

Thursday

Me

Ye saya memang suka pendam. Simpan dalam. Dalam lagi dalam. Tapi relaks lah saya bukan gunung berapi. Walaupun saya kalau pergi cool blog saya akan order Volcano milk tea tapi ingat saya takkan meletus macam volcano haha.Okay memang ah hati sakit pedih.Tapi kalau dah sakit sangat buat macam saya. Menangis lah menangis sampai lebam lek ah kurang-kurang sehari jek. Pahtu carik orang yang selalu ada nak dengar.Peh ayat.Teruk siaaa kau dayah! Yee memang aku teruk. Sorry! ye yang selalu jadi mangsa wok nina nany mimi bear adaw kak mia kak kiah kak wawa kak husna abang...Sorry eh.Terima kasih awak semua selalu ada dekat di hati dayah *kelipmata* ahhh dah suka ah tu hihihihi dah ah malas nak fikir, nak cepat futher study InsyaAllah nak mulakan hidup baru dengan dengan memori yang lama. Heyy, i love all my memories.Takde jodoh nak buat camne. Pahal nak benci-benci tak baik lah. Kita teruskan hidup k.Kita doakan awak selalu ye #you.Alaa chill ah small matter! dan yang paling penting kat tepi katil kena standby satu handkerchief ye ah takkan nak kesat airmata dengan selsema kat blanket hahaha dan dan jangan gosok mata nanti lebam.Lulz~

No comments:

Post a Comment